Szűrés

A(z) kiterjesztett valóság kulcsszót tartalmazó cikkek

Az UR3 életre kelti Myro-t, a szórakoztató robotot

2019. január 28. -

A Nokinomo francia interaktív design ügynökség létrehozta Myro-t, a szórakoztató robotot. Az Innov'up Proto pályázat* segítségével létrejött projekt gyümölcse, Myro, nagy sikert arat a párizsi Grande halle de la Villette kulturális központban.

Tovább

A valós és a virtuális világ közötti határmezsgye

2019. január 15. -

A Nokia a Las Vegas-i CES-en egy olyan digitális Rubik-kockát mutatott be a nagyközönségnek, mely alapból egyszínű – fekete vagy fehér – a színek pedig egy kiterjesztett valóság szemüvegnek köszönhetően válnak láthatóvá. A budapesti Nokia Bell Labs illetve a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem által kifejlesztett digitális eszköz ráadásul a virtuális térben segítséget is nyújt a felhasználónak a játék kirakásában. 

Tovább

Magyar kiterjesztett valóság megoldás segíthet a légikatasztrófák megelőzésében

2019. január 7. -

Egyszerűbbé, gyorsabbá és pontosabbá teheti a repülőgépek és más légijárművek külső átvizsgálását, illetve karbantartását az AerinX nevű magyar cég kiterjesztett valóság (AR) alapú megoldása. 

Tovább

Ez Epson Európába is elhozza legújabb kiterjesztett-valóság szemüvegét

2018. július 5. -

Az Epson ma bejelentette, hogy megérkezett Európába a Moverio okosszemüvegek legújabb verziója, a BT-35E modell. Az ügyfelek visszajelzéseit figyelembe véve az Epson úgy fejlesztette tovább új okosszemüvegét, hogy HDMI és USB-C csatlakoztathatóságon keresztül, szinte alig érzékelhető késleltetéssel könnyedén használható legyen a meglévő hardverekkel. Ennek eredménye az Epson optikai tapasztalatát egy kiterjesztett közönséghez - egészségügyi, kereskedelmi drónvezérlési, tervezési, szórakoztatási és további területekhez - eljuttató termék.

Tovább